MUZYKA-POEZJA-TEATR-PLASTYKA-TANIEC

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2022-12-07 13:09:02

terapeuta
Użytkownik
Dołączył: 2021-03-18
Liczba postów: 42
WindowsOpera 93.0.0.0

MUZYKODRAMA dla dzieci przedszkolnych -prawa półkula mózgowa

.
MUZYKODRAMA-PP1 - kolory - kalejdoskop - skojarzenia - fantazje

2200 wyświetleń  Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul mózgowych – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.

Specjalizacja każdej półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.

Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty

Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19

.
https://www.youtube.com/watch?v=SJYtuaP2Vqs&t=54s
.

Wiadomość dodana po 11 min 44 s:
.
MUZYKODRAMA-PP2 - kształty - plamy - dźwięki - skojarzenia

2172 wyświetlenia  Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.

Specjalizacja każdej  półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.

Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty

Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody  wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=Us1wAgWeOlI&t=38s
.

Wiadomość dodana po 14 min 25 s:
.

MUZYKODRAMA-PP3 - wiatraczki - dźwięki natury - kolory - pacynki

2645 wyświetleń  Data premiery: 14 wrz 2020

Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.

Specjalizacja każdej  półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.

Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty

Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody  wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=zUBhUgTygYk&t=27s
.

Wiadomość dodana po 16 min 55 s:
.

MUZYKODRAMA-PP4 - będziemy malować - mieszanie kolorów - skojarzenia - fantazje

1965 wyświetleń  Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.

Specjalizacja każdej  półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.

Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty

Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY (metody  wszechstronnego rozwoju dziecka)
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.

https://www.youtube.com/watch?v=qIk8qZXFZGU&t=9s

.

Wiadomość dodana po 20 min 33 s:
.

MUZYKODRAMA-PP5 - kolorowanki - kształty - układanki

1490 wyświetleń  Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.

Specjalizacja każdej  półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.

Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty

Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody  wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=9V15jPUVgJI&t=6s

.

Wiadomość dodana po 23 min 12 s:
.
MUZYKODRAMA-PP6 - konstrukcje - stemple - kolory - fantazje plastyczne

1292 wyświetlenia  Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.

Specjalizacja każdej  półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.

Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty

Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody  wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.

https://www.youtube.com/watch?v=rxlnH7iNIRU
.

Wiadomość dodana po 25 min 05 s:
.
MUZYKODRAMA-PP7 - kolory w wodzie - konstrukcje - pacynki

1437 wyświetleń  Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.

Specjalizacja każdej  półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.

Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty

Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY (metody  wszechstronnego rozwoju dziecka)
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.

https://www.youtube.com/watch?v=hPCExG4gi9g&t=1s
.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
studnie wiercone gorlice | systemy nawadniania piaseczno | oprogramowanie dla placówek medycznych | fotobudka 360 kraków | Części John Deere