Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
.
MUZYKODRAMA-PP1 - kolory - kalejdoskop - skojarzenia - fantazje
2200 wyświetleń Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul mózgowych – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.
Specjalizacja każdej półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.
Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty
Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=SJYtuaP2Vqs&t=54s
.
Wiadomość dodana po 11 min 44 s:
.
MUZYKODRAMA-PP2 - kształty - plamy - dźwięki - skojarzenia
2172 wyświetlenia Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.
Specjalizacja każdej półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.
Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty
Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=Us1wAgWeOlI&t=38s
.
Wiadomość dodana po 14 min 25 s:
.
MUZYKODRAMA-PP3 - wiatraczki - dźwięki natury - kolory - pacynki
2645 wyświetleń Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.
Specjalizacja każdej półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.
Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty
Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=zUBhUgTygYk&t=27s
.
Wiadomość dodana po 16 min 55 s:
.
MUZYKODRAMA-PP4 - będziemy malować - mieszanie kolorów - skojarzenia - fantazje
1965 wyświetleń Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.
Specjalizacja każdej półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.
Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty
Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY (metody wszechstronnego rozwoju dziecka)
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=qIk8qZXFZGU&t=9s
.
Wiadomość dodana po 20 min 33 s:
.
MUZYKODRAMA-PP5 - kolorowanki - kształty - układanki
1490 wyświetleń Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.
Specjalizacja każdej półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.
Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty
Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=9V15jPUVgJI&t=6s
.
Wiadomość dodana po 23 min 12 s:
.
MUZYKODRAMA-PP6 - konstrukcje - stemple - kolory - fantazje plastyczne
1292 wyświetlenia Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.
Specjalizacja każdej półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.
Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty
Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY - metody wszechstronnego rozwoju dziecka.
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
https://www.youtube.com/watch?v=rxlnH7iNIRU
.
Wiadomość dodana po 25 min 05 s:
.
MUZYKODRAMA-PP7 - kolory w wodzie - konstrukcje - pacynki
1437 wyświetleń Data premiery: 14 wrz 2020
Każdy z nas jednocześnie używa obu półkul – dzięki temu mózg działa prawidłowo, a my sprawnie radzimy sobie z codziennymi obowiązkami.
Specjalizacja każdej półkuli - np. lewej w mowie, a prawej w wyobraźni przestrzennej, nie oznacza, że półkule te potrafią realizować swoje funkcje samodzielnie. Aby każda z półkul mózgu mogła działać zgodnie ze swoją specjalizacją, musi zachodzić między nimi nieustanna komunikacja.
Dzięki prawej półkuli możesz:
• być artystą
• myśleć abstrakcyjnie
• tworzyć dzieła muzyczne
• kierować się swoją intuicją
• być kreatywnym i wymyślać nietypowe rzeczy
• wyobrażać sobie w przestrzeni różne przedmioty
Władysław Pitak - autor MUZYKODRAMY (metody wszechstronnego rozwoju dziecka)
.
Moje artykuły o MUZYKODRAMIE pedagogiczno-terapeutycznej:
.
- W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
- W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
- W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
- M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
- W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
- W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
- W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
- W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
.
Offline